2009. április 16., csütörtök

Örök Telihold 10.fejezet -Ebéd

Twilight Fanfiction
Örök Telihold

10.fejezet - Ebéd

Élveztem a futást Seth-tel és Edwarddal. Jólesett nézni őket, ahogy igazodnak egymás mozdulataihoz, versenyeznek, elmerülnek a sebesség mámorában. Meglepő érzéseket produkált bennem Seth. Egyetlen pillantásával felkavarta az egész világomat. Életemben először vagyok szerelmes, és milyen lehetetlen érzés! Egyszerre borzasztóan boldog és kíméletlenül elszomorító. Boldog vagyok, mert viszont szeret és velem van, de ha egy pillanatra is szem elől tévesztem, a hiánya olyan űrt okoz bennem, amiről eddig nem is tudtam, hogy létezik.

És még egy érzést megtapasztaltam. Valahányszor Edwardra figyelt és vele szórakozott, mellőzöttnek éreztem magam. Irigyeltem minden pillanatot amit nem velem töltött. Irigyeltem az összes Cullent, az összes farkast. Irigy voltam Forksra és La Pushra, az összes lakosára, mert előttem megismerhették őt. Rá kellett jönnöm, féltékeny vagyok a világra.

Csak két órába telt visszaérni a házhoz. A déli hőség álmosító jeleit fedeztem fel a tikkadt Seth-en, aki amint a Cullen házhoz értünk,egy bokor mögött átalakult, majd elrohant a család konyhájába. Tisztán lehetett hallani minden egyes kortyot amit lenyelt.

Szégyenkezve léptem be. Olyan hülye voltam! Micsoda ostoba kirohanás volt ez tőlem! Muszáj kiengesztelnem őket.. és már van is egy ötletem.

Miért is lepődtem meg amikor megláttam Alice-t a lépcsőn letáncolva elém sietni?

"Nekem tetszik az ötleted, szólok a többieknek és kezdhetjük is!"
"De Alice!" mindig elfelejtem, hogy a jövőbe lát." Máris?"
"Igen. Mire várjunk?"
"Öhm, oké rendben, csak tudod... megéheztem."
"Úgy érted szomjas vagy?"
"Nem, éhes."
"Ohh,." Szemmel láthatóan megleptem. Megint.
"Alice, most hogyhogy nem zavarja a képességed, hogy vérfarkasok vannak a házban?"
"Nem látok semmit, az előbb csak rád koncentráltam és magamra, így láttam meg, hogy mire készülsz."
"Bonyolultan hangzik."
"Nehezebb így összeszedegetni a morzsákat, az már biztos. De ne tereld el a szót, hívom a többieket."

Lemondóan felsóhajtottam és legyintettem egyet a kezemmel. A felkavart levegő Alice édes illatát hozta magával, keveredve Jacob és Seth érdes illatával. Mégsem nevezhetem farkasszagnak! Életem, akarom mondani létezésem párjára nem gondolhatok valami büdös dologként!

Nem bírtam magammal, csak egy pillantást hagy vessek rá. Muszáj látnom. Csak egy ici-pici pillanatra láthassam az arcát. Hangtalanul a konyha ajtajához siettem és óvatosan bekukucskáltam.

Seth épp a hűtőt rámolta ki, ami teli volt mindenféle mirelit zöldséggel és nyers hússal. A Cullenek ezek szerint számítanak az éhes farkasok sáskajárására. Mindenfélét pakolt ki, amiket ha mind összeeszi, annak igencsak hasmars lesz a vége.

Minden erőfeszítésem ellenére felkuncogtam. Mellettem Alice jelent meg, aki amint meglátta az ételekkel bajlódó Seth-et angyali kuncogásba kezdett.

Nem kell gondolatolvasás, vagy jövőbelátás ahhoz, hogy tudjam mit fogunk Alice-szel tenni. Szelíd erőszakkal nyomtam a megilletődött, éhező Seth-et az ebédlőasztal egyik székére, miközben Alice kiválogatta az ebéd hozzávalóit. Segítettem főzni és együtt nevetgéltünk valahányszor haragosan követelőzött a farkasom gyomra.

"Mindjárt, mindjárt!" Alice már tűkön ült. Ő lenne az egyetlen türelmetlen vámpír?
"Nagyon jó illata van" szagolt át a vállunk fölött Seth.
"Hé. Helyedre. Nem mész innen!"
"Mi vagyok én? Kutya?"
"Nem. Csak neveletlen farkaskölyök."
"Emmeline, kölyöknek nézel?" mélybarna szemei szenvedően csillogtak. Megéreztem a hangjában a szorongást.

Hogyan is tudnék többé gyerekként tekinteni rád? Butuskám...

"Nem nézel ki kölyöknek" mértem végig, " de ha tudnád én milyen idős vagyok..."
"Miért milyen idős vagy?"
"Maradjunk annyiban, hogy többször annyi mint te."
"Nem fogod elárulni igaz?"
"Ilyet kérdezni egy nőtől, szemtelenség."

Színpadiasan felhúztam az orrom, megjátszva a sértődöttet. Hirtelen eszembe jutott valami.
"Elmesélted a többieknek az ötletem Alice?"
"Igen, egy fél óra múlva mindenki itt lesz."
"Miféle ötletről van szó?" kérdezte Seth.
"Emmeline törleszteni akar. Bár erre semmi szükség. Esme már attól a csillagok közt járt, hogy visszajöttél."

Ó, drága, kedves Esme! Túlontúl megbocsátó vagy.

"Törlesztés? Hogyan?"
"Majd meglátod farkaskölyök" feleltem mosolyogva miközben éreztem, hogy a gyomrom bukfencet hány az idegességtől. Minden éhségem elszállt. Egy falat emberi étel se csúszott volna le a torkomon.

"Ebéd!" kiáltotta boldogságtól elragadtatott hangon Alice.
Seth elé pakoltuk az összes elkészített fogást. Levestől a főételen át a desszertig, amikor Jacob viharzott be és ült az asztalhoz. Alice azonnal kerített még egy terítéket.

Bármennyire is ideges voltam, Alice desszertjébe muszáj volt belekóstolnom, de ezért Jacobbal kellett élet-halál villaharcot vívnom. De végülis ilyen édes eperkelyhet még soha nem kóstoltam.

Amint a srácok jóllakottan hátradőltek a székükben, a teljes, csodálatos Cullen család szállingózott be és ült le az asztalhoz.

Jeges zuhanyként futott végig rajtam az idegesség, teljesen megbénultam.

Kezdődik.

11 megjegyzés:

  1. dejoo első:) tetszett nagyon. kiváncsi vagyok mi kezdődik:D várom a kövit:) puszi

    VálaszTörlés
  2. Oh szerintem az összes jóó volt és várom már a következőt nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett ez a feji is :) alig várom a másikat, és azt is miként akarja kiengesztelni őket :D folytit hamar! :)

    VálaszTörlés
  4. Te vagy az egyik leggyorsabban író. Vannak még jó sztorik, de azok közül nem mindegyik íródik ilyen gyorsan. :-)
    Ez a fejezet szerintem nem lett annyira jó, mint a többi, de valószínűleg csak azért érzem így, mert kicsit rövid lett, így nincsenek benne jelentős események. De ilyen átvezető részek is kellenek.
    A követezőben fejezetben biztos lesz valami, már alig várom!

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz készen a következő????
    Nekem annyaira tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  6. Már alig várom,hogy olvashassam a folytatást
    most nagyon felcsigáztál,ilyen résznél abbahagyni ez bűn:)

    VálaszTörlés
  7. Pheobeszter: Örlök, hogy tetszett, a következőhöz az ötlet kész, csak pötyögni kellene...

    Névtelen1: Remélem a következő fejezetek is tetszeni fognak! :)

    Angyal: Igyekszem:D

    Kisildikó: Leggyorsabb? Fúha, szerintem, csak azért érzed így, mert rövid fejezetkéket rakok fel és így olyan, mintha gyorsabban haladnék... Igen, szerintem sem lett olyan jó, de mostanában már nagyon muszáj tanulnom és az alvásból veszem el az időt és nem akartam még ebben a fejezetben leírni a kiengesztelős részt..

    Névtelen2: Fúha, következő feji talán ma este, de lehet, hogy csak Kedden..

    Vadocq: Vétkeztem, muszáj volt itt abbahagyni:D Majd elmondok néhány miatyánkot:D

    Köszönöm az összes megjegyzést
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. na ugy látom ma sincs uj rész...pedig ugy vártam. na mind1 nem várok tovább és inkább lefekszem. hnap azért remélem már megkapjuk az uj fejit:) cupp drága henna:)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nagyon jó a történeted! tetszik! ügyes vagy,gratulálok! Nincs kedved velem linket cserélni? http://truska-twilightfanfiction.blogspot.com/ Ne haragudj, hogy ideírtam, csak sehogyan sem tudtam levelet írni neked:$ Am csak így tovább!

    VálaszTörlés
  10. Pheobeeszter: Nagyon sajnálom, hogy nincs új rész(igazából az eleje már megvan), de ha tudnátok mennyit kivesz belőlem ez a hét..fuh..jön az érettségi, ballagás etc. minden este holtfáradt vagyok de ígérem, még a héten olvashatjátok az új részt és megpróbálom extra hosszúra:) Puszika

    Truska:Köszi szépen, természetesen kiraklak ha szeretnéd:) Pás

    VálaszTörlés
  11. Szia! Isteni jó részek, csak egy kicsit hiányolom Bellát. Vagy ez nem véletlen? Tudom, hogy Emmelineről szól az Örök telihold de akkot iiiis... Én nagyon szeretem Bellát. Várom a következő fejezetet!

    VálaszTörlés