2009. július 26., vasárnap

Örök Telihold 15.fejezet - Ragadozó pillantások

Twilight Fanficiton
Örök Telihold


15. fejezet- Ragadozó pillantások


Már az ajtóban álltam amikor egy kéz visszafordított a vállamnál fogva. Alice bosszúsan nézett rám és úgy éreztem magam mint egy kisgyerek aki hibát követett el, vagy készül elkövetni, csak azt nem tudja mit. Némán vártam valamiféle fejmosást. De ő egy szót se szólt, hangtalanul fintorogva nézett velem farkasszemet.

"Alice, mi a...?"
"Ugye ezt most nem gondoltad komolyan?" Hangja olyan sértődött volt, amilyennek még életemben nem hallottam. Vagyis inkább ittlétem alatt. De nem értettem. Mi a baja? Emmettet féltené?

"Nem fogom bántani."
"Ahhhh! Nem erről van szó."

Értetlenül pislogtam márvány arcába. Egy másodpernyi néma csönd következett majd egy hisztisnek tűnő ciccentés után a testemre mutatott. Magamra pillantottam és az első meglepetés után bűnbánóan elmosolyodtam. Lenge nyári ruhám nem éppen arra való, hogy újdonsült bátyámat birkózzam le benne.

Mikor látta, hogy tudatosult bennem a malőr karon ragadott és Rosalie társaságában felráncigált az emeletre.

Edward régi szobája valahogy még mindig nem tűnt az én kis zugomnak. Sokkal inkább valami elvetemült luxuslady lakosztályának.

Rosalie gyengéd lökéssel tessékelt be a gardróbba, amely feketelyukként szippantotta be az előttem suhanó Alicet. Szinte vártam valami hangos szörcsenést amikor eltűnt az ajtó mögött, mint amikor a spagetti tűnik el az utolsó szívásnál az emberek szájában. De ő a lehető legnagyobb csendben veszett a szemem elől a semmibe. Vagyis a gardróbba.

Számomra eddig ismeretlen fiókok mélyéről, soha nem látott dobozokban kerültek elő Alice keze nyomán a sportosabb cuccaim. Jó lett volna tudni, hogy egyáltalán vannak. Még egyszer át kell kutatnom ezt a helyet.

Egy sötétkék nadrág és egy fehér póló landolt a kezemben, míg Rosaliéban valamilyen márkás sportcipő. Szélvészként öltöztem át mialatt Alice takaros copfba fogta hullámzó hajzuhatagom.
De a figyelmemet nem kerülték el Rosalie méregető pillantásai. Utolsó mozzanatként belemanővereztem hófehér lábaimat cipőimbe. Vetettem egy kósza pillantást az egyik szemben álló tükörre, amiből egy sápadt félvámpír pislogott rám.

Egy perccel később már Emmettel álltam szemben a simogató esőben., az egész család gyűrűjében. Testünkről halk koppanással ugrottak tovább az esőcseppek, amikor végre tényleg esni kezdett. Vetettem egy pillantást Sethre, remélve, hogy nem veszi észre a szememben a félelmet. Tudom, hogy lehetetlen, de félmeztelenül álldogálni az esőben, nem éppen a legbiztosabb környezet. Nem akarom, hogy megfázzon. Vajon meg tudnak fázni a farkasok? NEM AKAROM, HOGY BÁRMI BAJA ESSEN.

Emmett már elvetemülten vigyorogva mozgatta izmait, amikor egy ismeretlen szag csapta meg az orromat. A testem azonnal megfeszült. Idegen farkas szagát hozta a szél. A többiek nem tűntek izgatottnak. Mindannyian a jövevény felé fordultak. A teste ugyanolyan gyönyörű színekben játszott mint Sethé, alakra karcsú volt, a mozgása kecses, a haja gyönyörűen csillogott. Bőrét vékony vízpermet tette fényessé. Befészkelte a bensőmbe magát valami furcsa érzés. Rágott és feszített, égetett és viszketett. Féltékeny voltam rá. A nő káprázatos volt.

Sethre pillantottam. Ismeri őt? Hát persze, hogy ismeri. Már a gondolattól, hogy ismerték egymást ezelőtt feszített és szúrt a mellkasom. Egy női vérfarkas.

Úgy nézett végig rajtam, ahogy ember még soha. Olyan közönyösen, de mégis valamiféle undorral a szemében, amit nem értettem. Nem tettem ellene semmit. Vagy pusztán az, hogy félig vámpír vagyok elég ahhoz, hogy előítéletekkel viseltessen irányomban?

„Te lennél az új vérszopó?’
„Leah állj le..”- kezdte Jake.
„Úhhh. Bocsiiii.”- válaszolta gúnyosan forgatva a szemét.
„Szóval te lennél Leah?”- kérdeztem csípőre tett kézzel olyan megvetéssel végigmérve, amennyivel csak bírtam, a nevét különös hangsúllyal ejtve, mintha öklendezni kezdenék már a gondolattól is hogy a számra kell vennem.
Válaszul úgy meredt rám, mintha egy pillantásával ölni tudna. Ha nem lennék túlontúl büszke, lehet hogy gyorsan megvizsgáltam volna, hogy nem kezdtem-e el valahol füstölögni, vagy meg van-e még minden végtagom. De álltam a pillantását.

És akkor egyszer csak, hirtelen, minden előzetes figyelmeztetés, apró jelzés nélkül, elmosolyodtam. Nem tudtam mi ütött belém. De én csak mosolyogtam. Hamar vigyorogni kezdtem, amikor megláttam mennyire meglepődik. Vicces arckifejezést öltött.

„Ez a vérszopó Emmeline névre hallgat.”- mondtam és mintegy békejobbként nyújtottam felé a kezem. Nem tudom, hogy csak a megrökönyödés, vagy valami egészen más okból kifolyólag de viszonozta a gesztust, bár a tekintete még mindig nem volt nyugodtnak nevezhető.

„Mit keresel itt Leah?”- kérdezte Jacob, látszólag ügyet sem vetve az előzőekre.
„Idegen vámpír nyomait találtam a szokásos járőrözésem közben.”
„Igen, gondolom Emmeline-ét.”
„Nem. Az a szag másabb volt. Öregebb. Porosabb. Felkavaróbb.”
Jacob arcizmai megfeszültek.
„Ez mikor történt?”
„Alig egy órája.”
„Nem hiszem, hogy aggódnotok kellene emiatt. Persze figyelni fogunk az elkövetkező pár napban, de alapvetően nem jelent semmit. Valószínűleg csak a kíváncsiság hajtotta.” Edward ezt egyenesen Jacobnak címezte, Leah-ra ügyet sem vetve.
„Folytassátok a szokásos járőrözést, de fokozott figyelemmel.”
Jacob hangja furcsán nyugodt és erős volt. Parancsoló. Egészen felnőtt és komoly. Egyszóval cseppet sem Jacobos.

Nem tudtam mi zavar jobban, az hogy Leah leírásából kinek a jelenlétére gyanakodtam, vagy maga Leah. Szinte biztos voltam benne, hogy különleges szál fűzi őt és Sethet össze, csak azt nem tudtam milyen természetű ez a szál. Olyan ideg volt bennem amit azonnal le kellett vezetnem. Emmett egyetlen pillantásomra kaján vigyorral válaszolt.

„Most nagyon elverlek hugi.”
„Én is pont ugyanezt akartam mondani.” Elértem amit akartam. Emmett tüzes szemmel mélyről jövően kacagott.

„Hölgyeim és Uraim! Tegyék meg tétjeiket!” lobogtatott meg egy jegyzettömböt a füle mögé tolt ceruzával Alice.

„Ez érdekesnek ígérkezik”-bökte oldalba Leah Sethet.

Hogy merészel hozzáérni?! Azonnal fellángolt bennem a féltékenység. Emmett pedig azonnal nekem esett és én olyat sóztam a bordájára amekkorát csak tudtam, Leah fejét képzelve a helyére. A mellkasomat szorító érzés azonnal engedni kezdett. Még pár ütés neki és nekem és nyugodtabb leszek mint eddig valaha.

Emmett nem adta jelét, hogy különösebben megérezte volna az ütésem, egy pillanatra abbahagyta a támadást, de utána minden hezitálás nélkül folytatta. Az ökle rettenetes erővel csépelte -szerencsémre a levegőt- amit én csak balerinákat megszégyenítő hajlékonysággal tudtam elkerülni. Sikerült a háta mögé kerülnöm egy rosszul célzott ütése után amikor is a poén kedvéért fenéken billentettem, amit ha jól hallottam Jake és Jazz kitörő nevetéssel fogadott. Kiváncsiságból Sethre pillantottam, aki úgy tűnt cseppett sem értékeli a csínyemet. Emmett azonban kihasználva a figyelmetlenségemet megfogott és teljes erejéből elhajított az erdő felé. Néhány pillanatig hangtalanul repültem a semmi felé, fel sem fogva mi történik, amikor fejjel lefelé háttal telibekaptam egy hatalmas fenyőfát, ami recsegve adott hangot ellenérzéseinek az ilyesfajta behatásokat illetően.

Hátam sajgott pár másodperc erejéig, aztán valami hirtelen ötlettől vezérelve felmásztam az első ágig és onnan rúgtam el magam a győzelmi mámorban úszó bátyám felé. Hosszú métereken keresztül szántottuk fel magunk alatt a talajt, mindenünket beborítva sárral. Ismét Seth arcára kellett pillantanom, de erre nem számítottam. Elszörnyülködve nézett végig rajtunk. Ennyire gyerekesnek találna? Ennyire taszítanám?

Az esőfüggöny lassan teljesen áttetszővé vált, és mindennek friss, nedves illatot kölcsönzött.

36 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azt hittem, már sosem lesz folytatás :$ Az új fejezet nagyon jó lett! Várom nagyon a folytatást. De remélem, hogy nem kell majd ennyi időt várni rá :(
    Puszi, Angyal

    VálaszTörlés
  2. na, asszem megérte várni :D
    remélem, mostmár gyakrabban lesz frisss
    nagyon szeretem ezt a ficet, és örülök, ha látom, h új rész van
    csak így tovább!
    R.

    VálaszTörlés
  3. Angyal!
    Hát igen... nehezen akart megszületni. Félkész állapotban volt jódarabig.. Örülök, hogy tetszett az új fejezet. Igyekszem a kövivel.

    Ritazu!
    Megérte várni? *olvadozik* Összekapom magam ígérem. ÉÉéés nagyon köszönöm *.*

    Puszihegyek

    VálaszTörlés
  4. szerintem is nagyon jo ugy tetszik:):)!!!!!
    de légyszi siess a folytival mert elfogom felejteni hogy mi volt már az elején és ugy nem valami jo:(
    siess és már nagyon várom csak igy tovább:)

    VálaszTörlés
  5. szia szetem nagyon jó de minnél hamarabb legyen folytatás köszi előre és jó írást.

    VálaszTörlés
  6. lécci siess a folytatással.
    annyira de annyira jó ^^

    VálaszTörlés
  7. Szia Nagyon nagyon nagyon ügyes vagy!!!Imáádom az egész történetet:D már alig várom hogy Seth és Emmeline végre összejöjjenek:P az eredeti történetből, az eclipseből is seth a kedvend farkasom:P nagyon várom a folytatást Pusziii Mesi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Ha még egy kis olvasnivalóra vágytok nézzetek be hozzám! :) Örülnék, ha írnátok kritikát is!

    www.beth-twilightfic.blogspot.com

    Beth

    VálaszTörlés
  9. Szia nagyon jó hogy folytattad alig vártam már hogy jöjjjön az új fejezet kérlek nézz be ide is éa nagyon jól írsz :)

    http://holdragyogas.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Szia nagyon jó a töri mikor lesz folytatás?:)

    VálaszTörlés
  11. szijja. tök szeretem ezt a történetet. egy kérdés: mostmár ez lesz mindig h várhatunk egy hónapot az uj fejezetre? vagy majd később tervezed sűriteni az uj fejiket? na puszik

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem is tetszik amit írtál. Szeretném kitenni a honlapomra, ha megengeded. Gyűjtök fanfictionokat, szerintem elég sokan szeretnék olvasni a művedet. Persze kiteszem a szerző vagyis a te neved és a honlapod linkjét is a fiction mellé. Ha érdekel írj a honlapra http://twilight-fan-site.gportal.hu

    vagy küld be itt a történeted

    http://twilight-fan-site.gportal.hu/gindex.php?pg=30796271

    Melcsy

    VálaszTörlés
  13. Szia! nagyon örülnék ha kirakhatnám a fanfictionodat a honlapra! http://twilight-fan-site.gportal.hu ha szeretnéd hogy kirakjam küld el az e-mail címemre a történeted r.meli90@citromail.hu

    VálaszTörlés
  14. Másik melcsy voltam nem az aki előttem írt augusztus25.én

    VálaszTörlés
  15. Szia!Hát ez a blog egyszerűen isten-király!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Légyszi minél hamarabb folytasd,mert kínszenvedés lenne akár egy napot is várni a következő részre!!!!!!!!!!!!!!
    Jah és még egyszer elmondanám,hogy nagyon jó a blogod!!!!

    VálaszTörlés
  16. Csatlakozom az előttem szólókhoz!! Nagyon jó!! De a folytatás még jobb lenne!!! :-P
    Remélem hamarosan lesz!! :-D

    VálaszTörlés
  17. Hajj lécci legyen már folytatás!!!!

    VálaszTörlés
  18. Szijo.. még nem olvastam el a műved.. de ígérem hogy még ma megteszem.. de teccik az oldal benne lennél link cserében ? http://alkonyat-newmoon-eclipse.blogspot.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! Ahh nagyon tetszenek a fejezetek, nagayon ügyes vagy! :D
    Ugye nemsokára lsz folytatás????????? csak, mert látom, hogy ez júliusi... o.O
    Légyszi folytasd!!!!!!!!!!!!
    pusz
    Barbee

    VálaszTörlés
  20. Úristen. Most nagyon szégyenlem magam. 2héten belülre ígérem a következőt.

    VálaszTörlés
  21. Oké- oké, kösziiii xD :D
    Barbee

    VálaszTörlés
  22. szia nagyon szeretem én is még mindig és már őrülten várom a következő fejezetet. Amikor gép elé ülők az az első dolgom, hogy megnézzem hátha van, de majd meghalok mindig hogy már július óta várom kérlek kérlek legyen minél hamarabb..jó tudom nem illik siettetni egy írót, de értsd meg hogy nekem ezen múlik az életem..:D
    Sok sok múzsát és ihletet a következő fejezethez és persze tömérdek szabaditőt is
    sok puszi
    Zsani:D

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok lenne egy kérésem, kérdésem..hogyan tudnék esetleg kapcsolatba lépni Hennával?? Szeretnék vele beszélni

    VálaszTörlés
  24. Email: cinhe@citromail.hu Ha Team Gangster tag vagy ott is fent vagyok cinhe néven. És nyugodtan lehet noszogatni, sőt kérném is mert amióta megtaláltam a Sethemet és bekerültem az egyetemre hajlamos vagyok a lustulásra. Este írok. Puszi

    VálaszTörlés
  25. Mikor lessz friss? NOVEMBER van!

    VálaszTörlés
  26. Mikor lesz friss?? De komolyan??
    Nem gondolkodtál még azon, hogy átadd valakinek az oldal szerkesztését??
    Szerintem biztos lenne rá jelentkező, hogy egy kicsit fejlessze az oldit vagy esetleg tovább írja a történetet...én pl. vállalnám..na jó nem akarok sértőnek vagy bunkónak tűnni...de már nagyon hiányzik...a történeted...puszi szia

    VálaszTörlés
  27. Szió!
    Nekem is nagyon hiányzik a törid, de ne add oda senkinek, hogy írja tovább! Az már nem ugyan az a történet, azzal gyakorlatilag az egész lelke megváltozik, és mind1. Végülis nem én döntöm el, de én biztibe h nem adnám át inkább kissebb fejezeteket írnék v nem tom, de ezt a legutolsó esetben is csak vonakodva tenném meg!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  28. Sziaa! jajj annyira örülök, hogy megírod IMÁDOM Seth-et remélem hamar meg lesz a 16. fejezet! O.O Én nem szólok bele ha akarod átadod szozsa914-nek az oldal írását ha akarod nem. De ha tényleg nincs ídőd írni akkor lehet jobb lenne... de ha ennyire szeretsz írni akkor folytasd! Mindent bele.. gyorsaan (: Dzseni

    VálaszTörlés
  29. Eh Biztos oka van annak, hogy nem ír!!!!!!
    Gondolom mert tanul!! és mert szarik bele az egészbe már!!! ÍGY JÁRTATOK!!!!!!

    VálaszTörlés
  30. Mikor lesz friss?? Már DECEMBER van!?

    VálaszTörlés
  31. IJB :D:D:D:D::D:D

    VálaszTörlés
  32. Halihó emberek. Tudom nem vagyok épp a kedvencetek. Az a nagy helyzet hogy nem jut egyáltalán időm az írásra. Tanulok tanulok és tanulok. Ha meg éppen nem akkor eszem vagy alszom vagy próbálok a barátomra időt szakítani. Egyszóval hónapok óta maximum szösszeneteket firkantottam össze nagy néha. A lényeg a lényegben hogy átadtam szozsának a story folytatásának a jogát, azzal a feltétellel, hogy neveket és címet változtat. Tulajdonképpen olyan mintha a fanfictionöm fanficét írná... Csak miattatok engedtem ezt meg neki, mert tudom hogy én legközelebb január végén eszmélek magamra... Az oldalt magát nem törlöm vagy tüntetem el, lehet hogy majd folytatom később. Addig pedig remélem szozsa verziója tetszeni fog. Sok sikert neki hozzá. Elküldtem neki a 16. fejezet elejét amit még jó egy hónapja pötyögtem le csak nem tudtam befejezni. További jó olvasást, szozsa oldalának címét kiraktam (jobboldal,fent). Köszi a megértést. Sok sikert szozsának!(Bármi kérdés van, vagy segítség kell írj mailt.)

    VálaszTörlés
  33. Most látom, hogy mi lett.
    Csak azt akartam mondani, hogy kaptál tőlem egy díjat. Nézd meg: www.azenblogom-ritazu.blogspot.com

    VálaszTörlés
  34. Azta!
    Ez qwa jó, már bocsi!;Đ
    Valaki leírná röviden, hogy ki is ez az Emmeline?
    Előre is köccy!

    VálaszTörlés
  35. Szia! Nagyon jó ez a történet!! :)


    http://twilightfanfic-kriszty-evy.blogspot.com/

    VálaszTörlés